mandag 1. februar 2010

Tiden flyr

Det er knapt 2 måneder siden minstemann begynte å bevege seg framover, og nå har han prøvd å reise seg. Brødskive til lunsj er stas, men pupp kan vi gjerne bytte ut med flaske. Man børe vel ta hintet når han smiler pent før han biter og blir lykkelig når han ser flaska? Han er straks 8 måneder gammel, hvor blir det av tiden?

Eldstemann har knekt lesekoden, men synes fortsatt det er mye morsommere med matte enn med lesing. Alt som har med Star Wars å gjøre er TOPP og det er mye morsommere å være på besøk enn å leke med sine egne leker. Vi måtte kjøpe str 32 (!!!) i skisko og det beste som finnes er melk, rømmegrøt, risengrynsgrøt, havregrynsgrøt, pølse og nugatti. Variasjon i kosten er ikke hans sterke side, til og med værre enn sin mor, grønnsaker er farlige....

Gubben har skiftet beite for et halvt år og skal nå ha opplæring i 5 uker før han får kose seg hjemme i pappaperm. Vel unt synes jeg. Da eldstemann kom var vi studenter og da er det ingenting som heter pappaperm. Jeg fikk kose meg hjemme mens han sjonglerte studier og ekstrajobb.

Selv bruker jeg mye tid på jobbsøking, men har enda ikke fått napp. Nei, vil ikke si jeg er kresen, men utvalget er ikke så stort og man må ha dagsjobb. Men motet er i behold, har enda 5 uker på meg! Og skulle det mot all formodning gå skeis så sies det at man skal kunne få hjelp hos Nav, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar